Tuntuu,että päivät vaan juoksee ohi ilman että saa mitään aikaiseksi..Nyt on elämässä niin paljo kaikkee..Kohta pitää hyvästellä kaikki nämä ihmiset täällä ja pitäis lukea pääsykokeisiin ja hoitaa tätä tuoreinta ihmissuhdetta(tai ainakin yrittää luoda jonkulaista suhdetta..)Lenkillä ainoastaan voi oikeestaan olla pelkästään omien ajatustensa kanssa,mut nyt on taas parina päivänä tuo polvi reistaillu.Tänäänkään en voinu käydä niin pitkällä lenkillä ku oisin halunnu,ku siihen alko sattua niin saatanasti.
  Eilen käytiin kavereiden kanssa ravintolassa syömässä.Sitte mulla oli taas tänä aamuna hirvee paniikki,et kuinka paljo nytki oon lihonu..Ei siitä vaan näköjään pääse eroon sitte millään.Tuntuu että joudun koko ajan sellasiin tilanteisiin,missä on tarjolla jotain epäterveellistä,mitä mä en voi syödä..tostakaan ravintolareissusta ei kehdannu luistaa,ku sinne mentiin mun kaverin synttäreiden kunniaksi.
  Oon nukkunu viime öinä huonosti,varmaan just siks ku elämässä on tapahtunu niin paljo muutamassa päivässä.Nyt alko väsyttään,ku istuin paikalleni.Pääsykoekirjat odottaa uskollisesti,kai mun täytyy alkaa vähän kattomaan niitä.