Vihdoin uskalsin aloittaa ihan omankin blogin..Oon kauan jo lueskellu muiden juttuja ja nyt tuli semmonen fiilis että mäki haluun!Eli aluksi jotain musta..Oon 19-vuotias nuori nainen joka yrittää keksiä mitä elämällään tekisi ja tällä hetkellä mun elämä tuntuu olevan taistelua painon kanssa ja muutenki yhtä angstausta koko ajan.Tän blogin on siis tarkotus olla mun syömisistä ja liikkumisista kertova ja todennäkösesti myös paineiden purkamista varten.
   Olin aiemmin(n.4-5 vuotta sitten)ylipainonen,mut sitte onnistuin laihduttaan yli 30 kg enemmän tai vähemmän terveellisin keinoin.Missään vaiheessa en periaatteessa ole anoreksiaan sairastunut,mutta sen oireita on kyllä ollut havaittavissa.Jonkin aikaa olin tosi hoikka,mut sit päästin taas itteni repsahtamaan.Ku muutin pois kotoo niin paino alko nousta ja nous puolessa vuodessa melkeen 10 kg.Tosin siihen vaikutti myös se,että samoihin aikoihin aloin seurustella ensimmaistä kertaa ja jotenki sitä vaan tuudittautu sellaseen harhaan,et ei mun TARVI liikkua tai vahtia syömisiä kun mulla on joku joka rakastaa mua.
    Mut eihän mikään ikinä mene niinku pitäis..Se jätti mut ja yhtäkkiä mä huomaan että mun elämässä ei ole mitään.Mitä mä tein?Mä join joka viikko pääni täyteen mut ei ne muistot vaan hukkuneet.Joulun jälkeen mä vihdoin tajusin,millä elämäni täyttäisin:laihduttamisella.Se on ollut mun elämän sisältö aikasemminki,joten miksei nytkin?Nyt mä en nauti enää mistään muusta ku juoksemisesta ja siitä että illalla nukkumaan mennessä mulla on nälkä.