Kuuntelen Rammsteinia!<3Oon tyyliin eläny sen voimalla viime päivät.Nytki on ihan saatanallinen väsymys päällä,en tiiä miks.Vaikka enää ihan vähä aikaa niin pääsen lähteen täältä muutamaksi päiväksi pois.
   Tänään on lepopäivä.Ja tuntuu oudolta,koska ei oo nälkä=oon siis syöny liikaa.Aamulla tuli kyllä taas hyvä mieli,ku pysty kattoon itteään peilistä suht tyytyväisenä.Vielä on tekemistä,mutta ei niin paljo ku muutama kuukausi sitte!Pelottaa kyllä vähän se vaa`an lukema,jonka joudun kohtaamaan huomenaamulla.Toisaalta ootan sitä ihan sikana,koska tiiän,että jotain on tapahtunu tänä aikana,vaikka siitä ei ookaan kuin 3 viikkoo ku oon viimeksi vaa`alla käyny.Mut sit..entä jos ei ookaan?Tai entä jos on ja mä oon niin riemuissani että annan itelleni luvan syödä "vähän" enemmän..ja sit se mun "vähä" kasvaa taas vitunmoiseksi määräksi ruokaa joka päivä.Ku osaisin vaan syödä järkevästi.Silleen et mun ei tarvis nähdä nälkää,muttei myöskään pelätä että lihon.Äh,ei tuu varmaan toteutuun ikinä.
   Miks mulla on tällänen epätodellinen olo?Söin muuten tänään vähän mämmiä.En edes tykkää siitä,mut "pakkohan sitä on maistaa".Niin ku se jotenki taianomasesti ois näiden vuosien aikana muuttunu hyvän makuseksi.Ei..No kyllä se meni,mut siitä tuli ällö olo,ihan liian makeeta jopa mun mittapuun mukaan.No,en jaksa hirveenä tuntee huonoo omatuntoa,mä yritän aatella et tällä liikkumisella mun on pakko syödä jotain tai pyörryn lenkille.Viime päivinä on kyllä tuntunu vähä oudolta juosta,en tiiä onko se vaan krapulan jälkimaininkeja..Mulla menee aina aika kauan,että toivun esim.yhdestä valvotusta yöstä.
   Jotenki oon nukkunukki tosi levottomasti.Ja päivisin,kuten nyt,väsyttää ja on tämmönen outo olo.Toivon että se helpottuu tästä,ku pääsen kotiin ja toivon mukaan rentoutuun oikeen kunnolla.Täällä saa aina olla vähän varpaillaan,ku toinen voi hetkellä millä hyvänsä marssia sisään..Esim.kaikkien syömishäiriö-juttujen lukemista mun pitää vähän salailla.
    Joo-o,pitää alkaa valmistautuun lähtöön..:)