Mikä mun jalkaa vaivaa?Se on ollu nyt ihan hyvänä,ei oo sattunu ollenkaan,niin nyt taas lenkillä alko käydä ihan sika kipeetä,ku yritin juosta mäkeä ylös.Mua alkaa vähitellen pelottaan,että siinä on joku oikee vamma.Äää,en halua pitää taukoa juoksemisesta vaikka tuohon ei varmaan muu auta.Vituttaa.
  Söin äsken liikaa..nyt on semmonen ärsyttävä epätodellinen olo.ja ottaa päähän tää nuha..koko ajan aivastuttaa.Haluaisin alkaa nukkumaan,mut en voi nukkua täällä päivällä..Sitä sais sitte taas selitellä kämppikselle..että miksi nukun vaikka yölläki oon nukkunu?On kyllä vähä sairas olo ku on tää flunssa ja sitte vielä lisäksi tuo jalka.Jalkaa en kyllä voi alkaa valittaan kellekään,kaikki sanois heti että juoksen liikaa.Mut ei se voi olla vaan sitä,että en muka lepäis tarpeeksi.Kyllä mä pidän huolen,että mulla on myös lepopäiviä,esim.huominen on sellanen,ku lähden kotiin ja koko päivä menee matkustamiseen.Kai se on vaan se yksipuolinen liikunta.Kesällä aattelin alottaa pyöräileen ihan tosissaan,siis lenkkeilyn ohella.Voi saatana että onki outo olo.Jos sitä vaikka menis vähäksi aikaa pitkäkseen..vaikka eihän sitäkään sais tehä,heti on masentunu jos on päivällä sängyssä.