Niin se vaan on.Ku on pakko mennä lenkille on muka niin raihnainen ja väsyny että ja sitte ku on lepopäivä,niin tuntuu niin saatanan laiskalta ja saamattomalta..mutta mun on pakko joskus levätä ja antaa itteni palautua,varsinki ku viimeaikoina on ollu tosiaan niin paska olo.Ja olen jopa saanu tänään hieman jotain aikaseksikin,tosin yks essee nököttää vielä tuossa edessä ja se pitäis saada valmiiksi.Huomattavasti paremmin sitä energiaa riittää näihin kouluhommiin,ku istuu vaan perseellään koko päivän ja syö.Kyllä mä taas huomenna meen juoksemaan.On mulla siihen muitaki motivoijia,ku vaan laihdutus pelkästään.
    Mutta voi saatana mulla lähtee järki näiden valopäiden kans.Joku oli tiputtanu kaikki mun kinkkusiivut paljaaltaan,ilman pakettia,jääkaapin alimmaiseen lokeroon.VITTU.Eikä ollu edes vaivautunu ottaan niitä sieltä pois tai laittaan takas sinne pakettiin,joka muuten on mystisesti kadonnu.Jos se on ollu vahinko,niin ymmärrän kyllä,on multaki joskus levinny jonku toisen maidot lattialle,mut en sentään jättäny niitä siihen.Helvetti mitä porukkaa.Teki mieli antaa niiden kuulla kunniansa äsken,mutta pidimpä sittenki suuni kiinni.En saatana mene tuonne enää tänään,otin kaikki loput ruuat(cottifrutti,omena ja puolen litran light kokis)tänne huoneeseen.
    Miks mun pitää olla niin vainoharhanen tän laihduttamisen suhteen?En voi yhtään lisätä syömisiäni,vaikka tiiän olevani säästöliekillä ja mulla on paha olo ja kaikkee.En vaan voi,koska pelkään että sitte taas yhdessä yössä muutun kymmenen kiloa läskimmäksi.Ku vaan laihtuisin vielä muutaman kilon,niin sitte ehkä voisin herkutellakki joskus..
   Asiasta viidenteen,onneksi huomenna taas näkee kavereita.Oon ollu niin vittuuntunu tän viikonlopun ku tänne ei jääny ketään mun kavereita ja mun pitää kestää noita fucking neropatteja...Onneksi ens viikonloppuna lähdetään baariin..:)