Mä tein eilen illalla päätöksen:mä pudän tänään sen saatanan herkkupäivän.Mä en jaksa enää miettiä että pidänkö vai enkö ja millon pidän.Joten that`s it.Se on tänään ja sillä selvä.Teen näin:nyt aamulla käyn kunnon lenkillä.Sitte ku meen kauppaan,niin saan ostaa mitä mieli tekee(luultavasti ostain jotain keksejä ja muutaki)ja ne on sit kans syötävä kaikki tänään,että mitään ei jää kiusaamaan.Sitte huomenna pidän puhdistautumispäivän,käyn lenkillä,juon paljo,syön vähä,että illalla turvotusta ja yleistä läskiyden tunnetta ois mahdollisimman vähä jäljellä.Ja sunnuntaina yritän paastota ja juoda paljon,lenkille en varmaan krapulassa kykene,mut eiköhän se herkuttelu tolla nollaannu.
   Mulla tuli eilen illalla niin järetön ahdistus näiden syömisieni takia,että mun on pakko tehdä asialle jotain.Tuntu,että mä sekoan ihan just.Tosin se voi myös johtua siitä,että en oo käyny lenkillä kahteen päivään.Nytki mulla on jonkinasteinen ahdistus päällä,ku pitää yrittää oottaa,että pääsen juokseen,eikä aika tahdo kulua millään.Enkä mä tahdo uskoa,että tosiaan saan ostaa jotain herkkua kaupasta.Ku nyt vaan pitäis mielessä,että huomenna taas back on track,ja vielä tiukemmin ku jos en söis mitään.Mut kyllä mä siihen pystyn.