Joo-o,söin just reissumiehen lätalla ja kinkulla,profeel-jogurtin ja omenan.Sitä ennen kävin heittään puolen toista tunnin lenkin..Siellä meni noin kauan,koska alko taas heikottaan ja oli pakko huilata välillä.Mua ärsyttää se,ku mä en pysty juoksemaan niin ku haluaisin.Sit mä huomaan yhtäkkiä ajattelevani,että mun on varmaan "pakko" käydä ostaan jotain vitun keksejä,koska muuten en jaksa.No en tasan ole ostamassa yhtään mitään!Jos lepäilisin huomisen(jos on paska sää)..paleltaa..Kyllä toi syöminen auttaa hetkeksi,mut kohta on taas nälkä.
   Eilen sain illalla jonku ihme tarmonpuuskan ja tein tän vuoden muistoista sellasen kollaasin..Kaikkia baarilippuja ja bussilippuja ym.löysin..on niitä varmaan joskus ihan kiva katella,vaikka nyt tuntuuki että mä en kestä tätä paikkaa enää hetkeäkään.Löysin myös yhden lipun siitä,ku käytiin eksän kanssa yhdellä keikalla.Luulin että olin heittäny sen roskiin,mut sieltä se laatikon pohjalta löyty.
   No,sain mä eilen sitte jotain koulujuttujaki mietittyä,lopulta..Niitä pitäis tänään vielä jatkaa,ei kyllä huvittais..Ehkä mä teen niitä sitte huomenna,jos pidän kerta lepopäivänki.Oon kyllä tällä viikolla käyny vaan 4 kertaa lenkillä..Pelkään pahoin että ens viikko menee vielä paskemmin.Viikonloppuna ollaan lähössä baariin ja taidan vetää perseet.Niin että se menee sit siinä se viikonloppu..
  Jos sitä alkais tekeen jotain..