Aamulla luin "oikeeta"päiväkirjaani viime kuukausilta ja mua rupes oikeesti ahdistamaan,miten mä oon tehny pahaa itelleni.Eikai mun tarvi itteäni tuhota jonku miehen takia?Joo,tää on aina tän saman jankuttamista..mut oikeesti,mitä logiikkaa on ajatella et,"näännytänpä itteni ku se ei halua mua enää"?Enhän mä nyt sillä sitä takasin saa!Ja ehkä mä en edes halua sellasta ihmistä,jolla kaikki muu menee mun edelle.Se tuli mulle aina ekana,jopa ennen kavereita,mut mä olin sille vaan joku pakollinen velvollisuus sillon tällön.Mä vaan oon sellanen,että mulla menee tosi kauan päästä yli.Ja varsinki ku se oli mun eka oikea poikakaveri.
   Kävin just syömässä ja ku kävelin takas niin tohon polveen alko taas sattua ihan sikana..tyyliin nilkutin loppumatkan.Lenkillä se oli ihan hyvä,alkumatkasta vaan vähä sattu ja sitte se loppu.Nyt se on taas oudon jäykän tuntonen.Mikä siihenki nyt on oikeen tullu?Mutta joo..Mun täytyy alkaa katella koulujuttuja.