Mulla on edelleen sellanen leijuva olo,mikään ei vituta,ei edes se että huomenna joudun tod.näkösesti menemään vesisateessa lenkille..Ihan sairasta.Ja äsken ku vaihdoin vaatteet,mä olin välillä ihan tyytyväinen peilikuvaani..Voiskohan se johtua keväästä?
   Mut sit mua alko pelottaan..että jos tää tyytyväisyys johtaa siihen,että repsahdan taas laiskottelemaan ja syömään..Mut EI!Mä en anna sen tapahtua.Mä en halua taas menettää suurella työllä saavutettuja tuloksia.Päinvastoin,haluan saavuttaa vielä lisää,niin että voin olla vieläkin tyytyväisempi ja ehkä joskus toivon mukaan myös onnellinen.Niin ja kaikki kaverit on taas täällä,näin jo eilen muutamia.Tykkään niistä niin kovin paljon!Enkä malta millään oottaa ens viikonloppua,että pääsee bilestämään niiden kanssa!
    Mulla ei oo edes nälkä.Tosin se johtuu eilisestä ku en liikkunu paljo paskaakaan.Tänään kyllä meen lenkille..:)ootan sitä jo.Hieman pelolla ootan millon se vitutus taas palaa.