Mikähän siinä on,että kun syö enemmän,niin alkaa kiinnostua myös muista asioista ihan eri tavalla?Tai no kyllähän sen periaatteessa ymmärtää,on enemmän energiaa jne,mut silti..Vielä vähä aikaa sitten mulle oli se ja sama miltä näytin,kuljin huppareissa ja löysissä housuissa päivät pitkät,mua kiinnosti vaan laihtua,syödä mahd.vähän ja liikkua hulluna.Mut nyt musta on taas kiva laittaa ittensä ja shoppailla uusia vaatteita..
   Oon ettiny netistä tietoa mahdollisimman "oikeaoppisesta"laihduttamisesta.Siis mua ei todellakaan haittais,jos laihtuisin edelleen,vaikka syönki enemmän.Ja kaikkialla sanotaan,että alle 1200 kalorin ei saa mennä ja että vielä sopivampi määrä ois n.1500 kaloria päivässä.Noi tuntuu oikeesti niin järkyttäviltä määriltä!!Oon yrittäny laskee(tosin se on vähä hankalaa,kun en tiiä tarkkoja kalorimääriä näille ruuille,mitä täällä syön,joten mutulla mennään!)paljonko mulla tulee nyt kaloreita päivässä ja oon saanu arvioksi,että jotain 1100-1200,riippuen tietty päivästä.Ennen ku alotin tän "terveellisen"laihdutuksen,jäin varmaan joka päivä alle 1000.Mut että pitäis tästäki vielä nostaa?Mulla on nyt kyllä ihan hyvä olo,ei palele,mikä on sen merkki,että säästöliekillä ei enää mennä.Nukun paremmin,jaksan keskittyä asioihin ihan uudella tavalla..Tänäänki tunnilla jaksoin keskittyä ja oon jopa alkanu ajatella pääsykokeisiin lukemista(kunhan saa ensin näitä muita juttuja pois alta).Ja parasta kaikessa,lenkillä ei enää heikota.Syön nykyään iltapalaksi raejuustoa,että saan proteiinia ja sen avulla ehkä hieman elvytettyä lihasparkojani,joita oon varmaan turmellu.Mä oon niin innoissani tästä mun uudesta ruokavaliosta!
  Pitäis varmaan poistaa tää tuosta syömishäiriö-kategoriasta,kun yritän päästä eroon just sairaalloisesta syömiskäyttäytymisestä.Tosin mulle tuli kyllä huono omatunto,ku söin jäätelön sekä lauantaina että sunnuntaina(varsinki se sunnuntain geisha-jäätelö,250 kcal,voi voi..)..eikä satunnaisesta herkuttelusta kuulemma sais potea huonoa omaatuntoa,mut minkäs teet.Mulla on niin syvään iskostunu se,että MÄ EN SAA syödä mitään ylimääräsiä.No,ainakaan mä en tunne itteeni enää kovin huonoksi,jos syön mahani täyteen.
  Mut tää ittensä vertaaminen muihin sais kyllä loppua.Sekä syömisten että liikkumisten osalta.