Mua niin ottaa päästä.Me siis ollaan kavereiden kans perjantaina menossa shoppaileen ja kattoon leffaa.Noh,ne haluaa käydä pitsalla...Oisin vielä sen pystyny kestään,aattelin et syön vaan salaattia ja ehkä pari palaa tai sit otan jotain muuta,kevyempää ruokaa..Mut sit ne haluu käydä ostaan karkkia sitä leffaa varten ja syömässä Arnoldsin donitseja.Voi vittu.Ja ku mä en aio ostaa karkkia enkä voi syödä mitään vitun donitseja,nii sit ne on silleen et no miks et syö,kyllähän sitä joskus voi herkutella.Ja alapa niille siinä sit selittään,et jos nyt "herkuttelen",nii sit en voi pääsiäisenä pitää suunnittelemaani herkkupäivää.Oon sanonu niille olevani herkkulakossa ja parille myös laihduttavani..Mut en haluu et ne tajuaa et mä en vaan VOI tehdä toisin ku oon suunnitellu.Lisäksi mun on pakko pitää huomenna lepopäivä ja pelkään et perjantainaki..Oh god,mulla lähtee järki.
   Yritin tänään taas sinne mun normaalille lenkkireitille,mut paskat siellä mitään voinu juosta.Mä en tajua miks täällä ei voida hiekottaa kaikkia teitä.Se on kumminki ihan yleinen tie ja siinä kulkee tosi paljo autojaki.No,kävin sit taas vähä lyhyemmän ja yritin mäissä nostaa tehoja niin että kuluis ees jotain.
    Sit mua vituttaa ku mun pitää tänään miettiä mun kaverin kans aihe yhteen esitelmään..Ja sillä on just alkanu oleen säätöä yhden miehen kans ja sit mun on tietty pakko kysyy et miten niillä homma etenee,vaikka mua ei nyt hirveesti kiinnosta ku yritän unohtaa sen yhen..Mä oon niin kamala ihminen!Ite sillon hehkutin sille mun kaverille vaikka kuinka ja nyt ku sillon jotain meneillään nii ei huvittais yhtään kuunnella.Päätäki särkeny aamusta asti.
   Oon nyt parin päivän ajan noudattanu sitä mun joka toinen päivä-periaatetta.Eli aamupalalla joka toinen päivä leivälle kinkkua,joka toinen juustoo.Aikasemmin laitoin molempia.Sit mä aloin miettiin et hetkinen,en mä kotonakaan lastaa leivälle kaikkee mitä kaapista löytyy.Ja sillon aiemmin ku laihdutin,tein just noin et joka toinen päivä toista.Plus jätin myös tuoremehun nyt pois,yhessä lasissahan on tunnetusti ihan sikana energiaa.Mun joka-aamuisesta kaakaosta en pysty luopumaan.Laitan mukiin yli puolet kuumaa vettä,sit pari tl ihan normi kaakaojauhetta ja tilkan rasvatonta maitoo.Se toimii.Ja koska se on lämmintä,nii se täyttää vatsaaki ihan mukavasti.Aattelen et ei tossa voi olla kovin hirveesti kaloreita,ku se kumminki on suurimmaks osaks vettä.Huomenna on päivällisellä TAAS ranskanperunoita.Mä en jaksa.Ne ei aattele yhtään,et täällä on ehkä sellasiaki,jotka haluaa syödä TERVEELLISESTI.
    Olis jo ens viikko niin pääsisin huomenna kotiin.Mä oon niin kyllästyny oleen täällä,ku en saa ikinä olla yksin ja tehdä asioita niin ku ite haluan.Helpottais paljo jos kämppis ei ois v-loppua täällä,mut enhän mä voi sitä poiskaan ajaa.Mä oon niin väsyny.Mä en enää ikinä halua asua kämppiksen kanssa.Ei siinä ihmisenä mitään vikaa oo ja me tullaan kyllä toimeen,mut mulla nyt on vaan nää omat rutiinini joita haluan noudattaa.