Mulla on taas joku ihme krapula-vitutus-masennus ja tunnen itteni niin paskaksi ihmiseksi..Tää viikko on vieny multa sen kontrollin ttunteen,sen tunteen,että on pakko tulla tuloksia,koska mulla on aina nälkä ja kylmä,eli saan selkeesti liian vähä energiaa..Se johtuu siitä vitun herkkupäivästä ja eilisen juomisesta ja siitä,että oon laiskotellu,kuten tänäänki,koska krapulassa en vaan yksinkertasesti uskalla lähteä lenkille.Sydän hakkaa jo muutenki..En mä tänään oo paljoa syöny,mut liikaa kumminki..
   Ja sit se,miten paska ihminen mä oon..Ku se mun kaveri ärsyttää mua,ku se on niin riippuvainen.Kyllä mä tiedän,miks se mua ärsyttää:koska mä oon ite ollu ihan samanlainen joskus yläasteella.Ripustauduin silloseen parhaaseen kaveriini niin että se lopulta sano mulle suoraan,että sitä ärsyttää,ku mä en osaa tehdä mitään yksin.Ja niin se sitte lopetti olemasta mun kanssa ja kaikki muutki yhtäkkiä kaikkos mun ympäriltä ja sillon ysillä mä masennuin todella pahasti.Viiltelin itteeni..no se oli yhtä helvettiä.Mut mä opin tulemaan toimeen omin päin.Ja lukiossa ku laihduin,niin sain vielä lisää itsevarmuutta..ja sen mun kaverinki takas.Mut kyllä mä nyt tajuan,miksi sitä otti päähän,ku olin sellanen takertuja.
   Vaikka en mä mikään itsevarmuuden huipentuma oo vieläkään..Mut ainaki saan baarissa ite tilattua juomani.Ja jotenki seki mua niin ärsytti,ku seki "sai" heti ostaa herkkuja ku mä ostin.No,nyt en taas syökään mitään herkkuja vähään aikaan,katotaampa kauanko se on ilman.Ihan ku tää ois vittu joku kilpailu.Sit se aina näyttää niin nyrpeetä naamaa,ku sanon lähteväni lenkille.Ja ku kerroin sille laihtuneeni sillon joskus hiihtoloman jälkeen 6 kg,nii se oli silleen et "oisimpa mäki",niin no sit sen kans pitäs tehdä jotain sen eteen jos se haluaa laihtua.En mä tiiä miks mä oon tämmönen..Ai niin ja eilen siellä baarissa ku sanoin,että nyt pitäis kyllä löytää joku mies,nii se oli silleen heti et eikä mitään,nyt ollaan tyttöporukalla..Joo just,ei se kellekään muulle siitä meiän porukasta mitään sanonu vaikka ne etti miehiä ihan yhtälailla.Joo,okei,sillä meni poikki sen poikakaverin kans(tosin siitäki on jo aikaa),mut täytyykö mun vittu surkeilla sen kans jos ite haluan pitää hauskaa ja yrittää unohtaa kaiken paskan hetkeksi?Sit se aina ottaa mua kädestä just baarissa ja kerran käski sanoa sille mun exälle että mulla on tyttökaveri(se mun kaveri on bi).Saatana,ei se mua omista eikä sanele saanko mä ettiä miestä vai en.Oon mä sit ihana ihminen.Voi saatana.
   Mun täytyy huomenna alottaa parempi elämä.Jaksaa olla mukava.Nimittäin mun vittuuntumiseni thän yhteen henkilöön alkaa jo näkyä mun käyttäytymisessä sen seurassa,varsinki ku ollaan kahestaan.Ja ehdottomasti enemmän liikuntaa,vähemmän ruokaa ja pääsykokeitaki voisin alkaa vähitellen miettimään.Että näin.