Tänään on ollu ihan hyvä päivä.Pidin kaverin kans esitelmän ruotsiksi,se meni ihan hyvin..Ennen mä olin ihan puolkuollu kauhusta ku piti pitää joku esitelmä,mut nykyään en jännitä enää niin kauheesti.Oikeestaan nytki tykkäsin olla siellä eessä.Se auttaa,jos laittaa jotku sellaset vaatteet,joista tykkää ja muutenki vähä panostaa ulkoiseen olemukseen:tulee varmempi olo.Ja kai ikäki auttaa,se tuo itseluottamusta ja kykyä hahmottaa asioiden oikeet suhteet.Joskus ala-asteella se oli maailmanloppu moneksi viikoksi jos takelteli sanoissa,nyt ei edes nolottanu vaikka takeltelinki,jatkoin vaan.Onneksi tuli onnistuminen heti,mulla on vielä tällä viikolla toinen esitelmä ja ens viikolla kolmas.
  Mut sit laihduttamiseen.Lenkillä kävin,se oli mahtavaa.Sain taas juostessa jonku ihme endorfiinihumalan ja tuntu että voisin jatkaa vaikka kuinka kauan.Mut tänään en ehtiny käymään ku sellasen pienen lenkin,huomenna sitte pidemmästi.Jumpattua sain vasta ihan äsken,ku kämppis on koko päivän istunu tääl..Mut eihän sillä energiankulutuksen kannalta oo merkitystä,millon sitä jumppaa.Lounaalla ei oikeen taas ruoka maistunu,tai no kyllähän se maistuis jos antaisin maistua,mutta en salli itteni syödä kovin paljo,jos en oo käyny lenkillä..ja tänään menin lenkille vasta lounaan jälkeen.Mutta joo,ihan ok päivä,en päivälliselläkään syöny silleen hirveesti.Oli aika pahaa keittoa ruokana,niin sitä en kovin paljo syöny,muutaman lusikallisen..Sit reissumiehen oivariinilla,juustolla,salaatilla ja tomaatilla ja omenan.
    Mua ahdistaa,ku mä en tiedä painoani.Mä haluaisin tietää,paljonko mun tavotteeseen(väh.65 kg)on vielä matkaa jäljellä.Ja kuinka pahasti otin takapakkia viikonloppuna,ku eka mässäsin ja sitte ryyppäsin.Tosin,huomasin sillon perjantaina yhen perustavanlaatuisen jutun:mun mahaan ei vaan yksinkertasesti mene enää sellasia määriä,ku ennen.Sillon joskus,ku mulla oli joka viikko yks herkkupäivä,pystyin vetään ihan järettömiä määriä.No,kerran sitte tuliki niin paha olo vedettyäni jonku jumalattoman konvehtirasian ja muuta,että mulla puski kylmää hikeä,istuin vessanpöntöllä ja meinasin pyörtyä.Että semmosta.Mut ei,ei puhettakaan nyt mistään semmosesta.Ja sehän on tietenki pelkästään hyvä juttu!!
  Huomenna ois tiedossa armotonta tenttiin lukua.Oikeestaan mun pitäis lukea siihen jo nyt,tälläkin hetkellä,mut mitä mä teen instead?Aivan.On taas nälkä.Tämmönen turvallinen pieni palelu ja nälkä..Siihen mun täytyy taas totuttaa itteni,vaikka se tarkottaaki että mun energiataso laskee tyyliin siihen,että haluaisin vaan maata apaattisena sängyssä.Just opiskelujen takia oikeestaan oon alkanu harkitsemaan,et ryhtyisin syömään vähän enemmän,mut sellanen kokeileminen pelottaa mua.En halua,että kaikki riistäytyy taas mun käsistä.