Tää päivä on ollu ihan ok.Tosin mun piti käydä sellasella vaihtoehtolenkillä tuolla kylänpinnassa,kun siellä on asfalttitiet,jotka on sulat.Mun normaali lenkkireitti oli pelkkää sohjoa ja jäätä.En sitte saanu tehtyä ku sellasen surkeen tunnin mittasen(normaalisti käyn puolentoista tunnin lenkillä).Se vähä otti päästä,mut sain sentään jumpattua heti lenkin jälkeen,ku kämppis oli jo lähteny.En halua jumpata jos joku on vieressä kattomassa ja sekös jos mikä mua ärsyttää,jos en voi jumpata heti lenkin jälkeen.
   On ollu vähä pinna kireellä,ku en oo saanu olla yksin pitkään aikaan.Yleensä kämppis on v-loput poissa,mut nyt viime v-lopun se oli täällä ja aikoo olla enski v-lopun.Se ahistaa mua ihan suunnattomasti.Musta tuntuu et mun pitää suunnitella kaikki liikkumiseni ja syömiseni uusiks..Oon sellanen ihme kontrollifriikki,enkä tykkää yhtään,jos mun pitää muuttaa suunnitelmiani.Sit oon pohtinu miten selviän shoppailureissusta kavereiden kans.Ne haluu mennä pitsalle ja mä olin silleen et joo,tottakai,ja mun päässä huus epätoivonen ääni EIII!!!!Mä en voi syödä pitsaa.Mut selitäpä se niille.
    Sit eilen järkytyin ku huomasin et yks tyyppi pisti teehensä 6 PALAA SOKERIA.Siis 6.Voi herranjumala.Oon taas alkanu kiinnittää tällee huomiota toisten syömisiin.Tää sama tyyppi ärsyttää mua muutenki.Aina ku on jotain pastaruokaa,nii tämä lappaa lautasensa ihan ääriään myöten täyteen,ite sitä ruokaa,ei ollenkaan salaattia.No tän vois vielä jotenki ymmärtää,jos se tekis näin kaikilla ruuilla,mut ei.Jos ruokana on jotain ihan tavallista,esim.jotain keittoo,nii tämä ottaa marttyyrimaisesti pelkkää leipää,johon se muuten pistää ainaki sentin voita.Mua niin ärsyttää.
     Eilen tuli ihan järkyttävä keksinhimo,se oli kovempi ku millonkaan aikasemmin.Oli näin lähellä etten lähteny kauppaan ostaan keksejä.Onneksi tulin järkiini.Mun pitää oottaa pääsiäiseen.Sit saan pitää herkkupäivän,ku pääsen kotiin ja vaakalle ja nään onko paino puonnu.Ootan sitä ku kuuta nousevaa.Mut joo..jos sitä alkais tekeen jotain järkevääki..tai sit ei.