Oon taas koko päivän juossu pää kolmantena jalkana.JUMALATON KIIRE!!!Lenkille en tänään mee,on lepopäivä.Voi olla että en mee huomennakaan,jos on ihan paska sää.Saa nyt nähä.
  Ostin tänään Ranskattaret eivät liho-kirjan.Oli alennuksessa,vaan 5 euroo.En malta oottaa,että pääsen lukemaan.Paitsi kämppis on tietenki taas haukkana vieressä et "mitä luet?"Vähänkö oli selittämistä ku se kerran "sai mut kiinni"lukemasta yhtä anoreksiasta kertovaa kirjaa.Se oli silleen et "miks sä tommosta luet?"Sanoin että huvikseni vaan..Olin just sillon sille kertonu et yritän vähä laihduttaa..No,sen jälkeen en oo oikeen uskaltanu lukee mitään tollasta..Blogejaki luen vaan sillon,ku se ei oo paikalla.
   Voi paska..nyt alko tulla huono omatunto jos en mee huomennakaan lenkille..Sit mun on PAKKO mennä sekä la että su ja huono sää ei tasan käy tekosyyksi miks en muka vois mennä.Mä oon vittu käyny lenkillä 30 asteen pakkasessa,30 asteen helteessä,kaatosateella ja muillakin mahollisilla keleillä,että turha yrittää sanoo et siel on niin huono sää.Ja sitä suuremmalla syyllä,jos sorrun huomenna.Ei pitäis kyllä ikinä ennustaa sortuvansa,koska se on sama ku jos antaa itelleen oikeen luvan sortua.JA MÄ EN AIO SORTUA!!!Toiset saa kyllä ostaa karkkia ja donitseja ja mättää vaikka mitä naamaansa,mut mä en saa ja mun ei tarvi.Kyllä mä pystyn luistaan siitä sanomalla että oon edelleen herkkulakossa.Sitä on kyllä kestäny jo tammikuun alusta asti ja muut alko jo joskus viime kuussa ihmetteleen,et kuinka kauan mä oikeen aion sitä jatkaa.
    Voi paska toisen kerran.Muistin just et tänäänhän on päivällisellä niitä saatanan ranskalaisia.No,onneks mulla ei oo ees nälkä,ku en oo käyny lenkillä..Otan vaan salaattia ja sit jotain protskuu.Yritän suojella mun lihaksia.Ilta menee kyllä light kokiksen voimalla.Mikä siinä muuten on,että mä aina iltaisin eksyn selaileen jotain leipomisblogeja,joissa on kuvia täytekakuista ym.herkuista?Mitä ihmeen masokistisia kiksejä mä saan itteni kiusaamisesta?Sit ku oon sängyssä jo,nii mieleen alkaa tulla sellasia ajatuksia,et joskus käyn kyllä ostaan jonku pakastetäytekakun kaupasta ja vedän sen naamaani..No en kyllä tasan ole tollasta tekemässä.Eri asia ois jos mulla ois täällä vaaka,niin että näkisin paljonko oon siitä mässäämisestä lihonu,eli paljonko mun pitää laihduttaa.Pääsiski vaakalle..No,vielä viikko kestettävänä ja sit pääsen.Kyllä mä pystyn oottaan viikon.Sais vaan pidettyä ittensä kurissa,käytyä hyvin lenkillä ym.nii vois sitte hyvillä mielin hypätä siihen vaakalle.Viimeks oli kyllä niin ilonen yllätys,ku menin kotiin puolen toista kuukauden jälkeen ja olin laihtunu 6 kg.
   Joo-o.Jos sitä tästä lähtis viemään pyykkejä koneeseen ja sinne päivälliselle...