Otsikko kertoo kaiken tarpeellisen.
On siis läski olo,vaikka oon palannu jo suht hyvin arkeen..Kävin lenkillä eilen ja tänään ja syömiset on menny hyvin..kai.Tänään tosin söin aamupalalla ylimääräsen omenan..Mut ei kai se niin järettömästi lihota.Voisinki kertoa vähän syömisistäni.Eli aamupala mulla on aina samanlainen:reissumiehen molemmat puolet,koulussa vähän oivariinia,kotona lättaa,joka toinen päivä juustoo,joka toinen kinkkua tai kalkkunaa ja sitte tomaattia/kurkkua/salaattia/paprikaa sen mukaan mitä on tarjolla.Juotavaksi vettä ja sitte juon sen mun joka-aamuisen kaakaon,josta en suostu luopumaan.Sellaseen pienehköön mukiin teen sen,yli puolet kuumaa vettä,ehkä pari tl kaakaojauhetta ja rasvatonta maitoa tilkka.Sitte lounaaksi mitä millonki koulussa sattuu olemaan,noudatan lautasmallia ja itse ruokaa pyrin ottamaan aika vähän.Sama juttu päivälliseksi.Jos oon kotona lounas on taas reissumies ja profeel-jogurtti/cottifrutti.Mä oon aika vainoharhanen sen suhteen,että mun pitää aina syödä samoja ruokia sama määrä.
  Kaverit osti jäätelöä äsken ja kysy miks mä en ota.Sanoin että oon herkkulakossa.Oli näin lähellä etten sortunu sillä verukkeella,että "oon laihtunu jo ihan hyvin ja ei yks jätski lihota".Onneksi tulin järkiini,koska just tolla tavalla mä syksyllä aloin lihoa."Kyllä mä saan syödä,mähän oon ihan normaalipainonen."JUST JOO.Mut en ollu kovinkaan pitkään sen jälkeen ku aloin kantaa kaupasta keksipaketteja ja suklaata ja vanukkaita.Kiroan vieläki,että ihminen voiki sitte olla typerä!!
   Matkalla söin kyllä kaikkee paskaa ihan tarpeeksi,kyllä nyt voi olla vähä vähemmällä ruualla.