Mua oikeesti on alkanu pelottaan,et oonko tulossa hulluksi..Tänäänki tuli jossain vaiheessa semmonen järkyttävä ahdistus,ku pitää suunnitella kaikki niin tarkasti..Tai siis eihän kukaan mua pakota suunnittelemaan,mutta sillä tavalla mä oon eläny jo monta vuotta.Mun pitää saada suunnitella asiat ja niissä suunnitelmissa kans pitäydytään..mitään poikkeuksia ei oo.Luulen,että täällä ja varsinki nyt talven ja kevään aikana tää kyseinen piirre mussa on vaan vahvistunu,ku on kämppis jota pitää aatella joka välissä,esim.millon voin jumpata,ku en haluu että se on täällä sillon.Oikeesti tuli aamulla ihan järettömän huono olo,semmonen oonko mä sekoamassa-fiilis oikeen kunnolla.Onneksi kohta pääsen kotiin,siellä varmasti helpottaa.
  Oonhan mä ollu masentunu sillon joskus yläasteella niin,että viiltelinki itteeni ja sitte kohta tuliki se laihduttaminen ja syömissäännöt..mut en oo ikinä ajatellu,että mulle vois tulla ihan "kunnollisia"mielenterveyden ongelmia..no,toivon todella että ei tuukaan.Nyt on taas ihan normi olo.Välillä vaan tuntuu,et miks mun pitää olla niin tarkka kaikesta,et kaikki tapahtuu just samalla tavalla..Niinku esim.aamusin mä teen kaiken aina samalla tavalla,samassa järjestyksessä.Sairasta!
   Ku pääsen kotiin,aion alkaa syömään iltapalalla rahkaa esim.mehukeiton kanssa.Nyt on pitäny vetää jotain hedelmiä ja pilttiä,eli hiilareita...Oon mä raejuustoakin syöny,mut sen lisäksi vielä jotain hedelmää.On tosi kiva miettiä kaikkia näitä ravintojuttuja!Mut mut,mun pitää tästä vääntäytyä tunnille..blaah.