En oo tänään syöny kovinkaan paljo.Aamulla ne kaks paskaleipää oivariinilla ja juustolla,vettä ja kaakao.Sit lounaaksi salaattia,vähän makaroonia ja kinkkukastiketta,siis en oikeesti paljo minkään vertaa,koska mulla ei ollu nälkä ja jälkkäriks vähä mangokiisseliä.Sit söin sellasen jumalattoman ihanan kääretorttuleivoksen,joka taas herätti mun makeanhimon ja olin ihan valmis lähtemään ostaan keksejä ja kaikkee ja pitämään sen mun mättöpäivän nyt.Mut en vittu pidä vielä mitään herkkupäivää,ku lauantaina pitää olla baarissa kuosissa.Vielä on päivällinen edessä,siellä on pitsaa,yritän syödä vähän...Ku en oo edes liikkunu tänään paskaakaan.Enkä huomennakaan voi.Toivottavasti säät alkaa vähitellen poudistua,että perjantaina pääsen kunnon lenkille.
   Ei mulla oo pahemmin ollu tänään nälkä,nyt vasta alkaa tuntua ja palella.Pitäis jaksaa vielä kouluakin vähäsen ja miettiä kaverin kans yhtä esitelmää.No,kokiksen voimalla.
   Puhuttiin kavereiden kans,et lauantaina ei sit lähdetä baarista kenenkään matkaan.Ja mä oli silleen et no enhän mä oo ikinä ees lähteny..ja sit aloin miettiin uudestaan,niin oompa sittenki.Mä oon kännissä joskus aika helvetin epätoivonen.Niin ku se mun viimesin harharetkeni..Mä en ajattele ikinä,että mulla voi olla vitunmoinen morkkis aamulla,jos nyt teen tämän,mä vaan teen niin ku mua huvittaa seurauksista viis.Mut aion silti vetää lauantaina perseet.Ja odotan sitä innolla.En jaksa ees välittää niistä kaloreista,kuhan pääsee vaan nollaamaan ajatukset ja bilettään kunnolla.
   Voi vittu nyt mulle tuli ihan kunnon nälkä.Oishan se ollukki liian ihanaa,jos koko päivä ois menny vailla nälän tunnetta..Tai sitte ei.Nälästä mä tiiän,että en oo syöny tarpeeksi,eli mun kehon pitää ottaa energiansa jostain muualta,eli näistä inhottavista läskeistä,joita mulla edelleenki on reisissä ja perseessä ja mahassa ihan kiitettävä määrä.Huomenna mun pitääki sitte ottaa omat eväät mukaan..Mut mua ärsyttää,ku ne loput alpenit ja kuivatut hedelmät sitte huutaa tuolta kaapista ja mä sorrun jonain iltana..Elämä on niin pirun hankalaa joskus.
    Musta tuntuu että kämppis kyttää mun syömisiä..Tai sitte mä vaan kuvittelen.Tekis mieli sanoa,että kiitos vain huolenpidosta,olen elänyt vähemmälläkin ruualla aivan loistavasti.Mut nyt mä taidan lähteä sinne päivälliselle.Blaah.