Kotona tuli siis vietettyä pääsiäistä,oli ihan mukavaa..Äiti kyllä taas saarnas syömisistä,ihan ku en ite tietäs mitä teen.No,pääsin vaa`allekin pitkästä aikaa,ja oli 2 kiloa kolmessa viikossa lähteny,äitiki jopa sano,että mun maha on pienentyny!!:)Luku alko kuin alkokin kutosella,eli nyt painan 69 kg ja oon siis 172 cm pitkä.Vielä on tehtävää,olenhan joskus painanu lähelle 61 kg,mut mulla on aika hyvä fiilis tän laihdutuksen kans.Kun vaan jatkan samalla tavalla ku tähänki asti,niin eiköhän ala tulla tulosta.Nyt oon pudottanu 8 kg joulun jälkeen.
  Pidin lauantaina herkkupäivän.Se oli ihan suunniteltua..Söin suklaamunan(ison),keksejä ja vielä jotain muutaki..Paino nous melkeen kilon sen seurauksena,mut laski entiselleen ku sunnuntaina pidin kurinpalautuksen.Eli tais olla nestettä kaikki.Nyt on vähän huono omatunto,ku en tällä viikolla pääse lenkille ku huomenna ja ehkä keskiviikkona.Sitten mä lähden matkalle(pelottaa ne kaikki ruuat!),mut toivon mukaan siellä tulee käveltyä paljon.Ja tänäänkään en siis lenkille päässy,koska oon koko päivän istunu bussissa.Mut jos tää viikko menee ihan perseelleen,niin sitte on vaan sitä tiukempi kuri seuraavalla viikolla!
   Joo,tapahtu kyllä vielä muutaki.Eksä päätti taas yli kuukauden hiljaiselon jälkeen ottaa yhteyttä.Kyseli oonko bilettämässä ja sitte puhuttiin siitä illasta ku oltiin siel samassa baarissa..Minä olin taas hyvin tasapainoinen ja pirteä,vaikka mä olisin halunnu huutaa sille kaikenlaisia vähemmän mukavia asioita,niin paljo muhun sattu se sen kylmyys sillon..Mitä helvettiä varten se ei vaan anna mun olla ja täyttää elämääni laihdutuksella,ku ei se kerran halua olla mun kans?!?Aina ku mä oon joten kuten päässy sinuiksi sen asian kans,että meillä ei tuu olemaan enää mitään,niin tämän pitää muistuttaa olemassaolostaan.Mä olin sit sen seuraavan päivän ihan saatanan huonolla tuulella..vihanen itelleni,ku tahtomattani tulin iloseksi siitä,et se laitto viestiä.Vaikka mä en SAA.Mun täytyy sulkea se ihminen mielestäni,ihan oman mielenterveyteni takia.Multa lähtee järki sen miehen kans.