Tää päivä on menny ihan hyvin.Oon syöny vähän enemmän ku mihin oon tähän asti tottunu,tai no lounaalla söin.Päivällinen meni sit vähän huonommin,mulla "ei ollu oikeen nälkä",joten en sit syöny paljo muuta ku salaattia.Mut aion tänään vielä syödä leipää ja omenaa.Kyllä mä opin tän.Mun on opittava.
  Enkä nyt ees oo niin väsyny,ku normaalisti ku oon käyny pitkällä lenkillä.Se kunnollinen lounas ilmeisesti autto ainaki lihaksia palautumaan.Nyt tärkentä,mitä mun pitää sisäistää,on että ruoka ei lopu maailmasta,sitä ei tarvi ahmia,mä saan syödä huomennakin.Vähän kyllä palelee,mut muuten ei oo niin heikko olo ku normaalisti.Oon yrittäny lueskella kaikista lehdistä ohjeita oikeanlaiseen syömiseen,ja niinpä mun tenttiin luku on taas jääny vähä vähemmälle huomiolle.Ja se tentti on ikävä kyllä jo huomenna.
   Jos huomenna on paska sää aamulla,pidän ehkä lepopäivän.Se tulee olemaan haaste syömiselle.Erityisesti lepopäivinä mun on vaikeeta syödä,koska tuntuu etten oo ansainnu sitä ruokaa.Ja nyt sitä sitte pitäis syödä vielä enemmän.No,saa nähä.Loppuviikoksi on onneksi luvattu hyvää säätä,sitte on mukava treenata!
  Nyt syön tän mun iltapalan.Olin aatellu jotain proteiinipitoista,mut en oo käyny kaupassa,joten täytyy vaan syödä näitä viikonlopun jämiä.Okei,mun ois todellaki pitäny syödä sillon päivällisellä.Ei toi iltapala riittäny mihinkään..Äh,vaikeeta on.Mut ehkä saisin nukuttua ton avulla.