Enpä vois paremmin sanoa.Vedin eilen sitte oikeen kunnolla perseet olalle,vaikka mun ei pitäny juoda,koska viina lihottaa..Mutta mua tympäs taas niin paljo.Sitte se yks tuli tietty samaan baariin..Ei olla nähty yli kuukauteen ja oon yrittäny saada itteni unohtamaan.Kyllä me jotain juteltiinki,heitettiin läppää ku ei me osata puhua vakavista asioista(kuten esim.meistä).Koin tietty suunnatonta tyydytystä,ku huomasin et se katteli mua ku mä tanssin..Mulla oli niin hyvä olla ku se istu pitkästä aikaa mun vieressä..Mä oisin vaan halunnu olla sen kans.
  Sitte ku mua oikeen alkaa kännissä vituttaan,nii mä en aattele enää paskan vertaa mitä teen.Meninpä sitte hyppäämään sänkyyn yhen tyypin kans vaikka mua ahisti ihan vitusti ja aattelin vaan sitä yhtä koko ajan.Aamullaki musta tuntu että mä tukehdun sen tyypin sylissä ku oisin halunnu olla ihan eri ihmisen kans.MORKKIS!Ja enkös vielä kaiken muun kivan lisäksi menny ahtamaan naamaani jotain vitun keksejä ym.paskaa,mitä en ois tosiaankaan tarvinnu,koska en ees pysty lähteen lenkille ja mulla ei edes ollu nälkä!No,en syö tänään enää mitään.Kyllä tuli niissä viime yön viinoissa tämänkin päivän kalorit.Vittu.Tappakaa mut.On niin huono omatunto siitäki,ku oon tällä viikolla käyny vaan neljästi lenkillä.Onneksi ens viikolla voi elää taas kunnolla.