Käytiin just kavereiden kanssa kaupassa.Ostin light kokista ja läkerol-pastilleja.Siinä sitten yksi kaveri tuskaili suklaalevyjen kohdalla,että ostaako vai eikö ostaa.Sit se sano,et miten se jaksaa oottaa meiän suunniteltua mässäyspäivää ja mä vastasin,et miten mä jaksan oottaa,nii se katto merkitsevästi mun ostoksia ja sano että mä näytän olevan paljo vahvempi ku se.
   Ja paskat.Teki mieli sanoa,että mulla on nyt huono omatunto,koska mulla ei oo nälkä,mikä meinaa sitä että mä oon syöny liikaa(mä söin päivällisellä liikaa..nyyh.)ja että mä en antais sitä itelleni ikinä anteeksi jos tosta noin vaan ostaisin suklaata hetken mielijohteesta,koska tekee mieli(niin ku normaalit ihmiset).Että mä voin kyllä vaikuttaa muiden silmissä vahvalta,että mulla on rautanen itsekuri,mut ite mä en luota omaan itsekuriini ollenkaan.Että mä TIEDÄN että jos mä ostaisin nyt tuon suklaapatukan,niin mä lähtisin samantien sen vedettyäni takas tuonne kaatosateeseen ja ostaisin kaupan tyhjäksi herkuista.Että niin vahva minä olen.
   Se sit osti ne suklaansa,ja mä olin jossain syvällä sisimmässäni tyytyväinen,että muut syö mutta minä en..Että mä oon paha ihminen.Se on yks mun parhaista kavereista,mut mun sairas(ko?)mieleni laittaa mun sairaat ajatukseni kaiken edelle.Ja vittu,huomenna päivällisellä pitsaa,en kyllä syö ku ihan vähän.Jos en pääse lenkillekään,niin ei mun edes tarvi syödä kovin paljoa.
    Saatana ku mä vedän näitä sokerittomia pastilleja karkin korvikkeena ihan sikana.Niissäki tulee vaan turhia kaloreita.Mut pienempi paha nämä ku suklaa.Mä ootan nyt vaan viikonloppua.Että pääsen vetään perseet ja vähäksi aikaa unohtaan nää mun ajatukset ja kieroutuneen säännöt ja rajotukset ja rutiinit,joista poikkeaminen on muka maailmanloppu.Tiiän,että viinasta tulee vitusti kaloreita,mut onneks tiiän,että krapulassa mun ei tee mieli syödä mitään.Se on muuten kumma,jotku vetää krapulassa pitsaa,mut mä voin olla ihan hyvin koko päivän syömättä paljo mitään.Toivottavasti kaverit ei vaan hirveesti osta mitään mässyä,että en ratkee vetään jotain paskaa.
   Vitun vesisade.Vois tulla jo kesä.