Tulin taas tänne kotoa vapun vietosta.Kävin kotona vaa'alla ja se näytti tänä aamuna 67.6,eli oli taas tippunu pari kiloa viime kerrasta..Siitä toi otsikon jipii.Nii ja mulla on tiistaina treffit..ootan niitä oikeesti,vaikka aluksi olinki silleen,et en halua alkaa säätään mitään nyt,ku lähden kohta pois.Mut..helvetti.Se tyyppi sai mut pitkästä aikaa tunteen oloni hyväksi.Siitähän voi vaikka tullakki jotain.Ei ikinä voi tietää.
  Mut heti ku tulin tänne,niin lähti vitutuskäyrä roimasti nousuun.Ensinnäki,mulla oli ihan järjetön nälkä ja aattelin että syön puuroa..Niin voi vittu,mun puurokuppi on pöllitty tai laitettu hukkaan tai jotain mut en ainakaan löydä sitä mistään JOTEN EI VITTU SITTE SYÖDÄ PUUROA.Mä niin halusin jotain lämmintä,niin jouduin tyytymään leipään ja jogurttiin.Oon tyyliin eläny tän päivän leivällä..ja sen kyllä tuntee.Vittu mua vituttaa se mun kuppi.Se oli sellanen muumikuppi,sain sen viime vuonna mun siskolta synttärilahjaksi.Voi saatana jos joku on oikeesti pölliny sen.
   Sitte seuraavaan valituksen aiheeseen..Ens viikosta tulee tosi kiireinen,kaikkia koulujuttuja ja kavereiden kans kaikkee..Ja mun on pakko ehtiä lenkille.Ahdistaa ajatuski siitä,että en ehtis liikkumaan kunnolla.Ainaki neljästi on ehdittävä.Huomenna meen aamulla lyhyelle..tiistaina en pääse,mennään kaverin kans päiväksi shoppaileen ja sit mulla on ne treffit.Keskiviikkona ois päästävä,mut en tiiä säästä.Sit ke-iltana pitää luultavasti mennä baariin juhliin kaverin synttäreitä..aattelin olla juomatta,että pystyn torstaina lenkille.Äh,voi helvetti,huonontuuko mun kunto tai lihonko mä siitä,jos joku viikko on vähä lepsumpi?Todennäkösesti ei tapahdu kumpaakaan,mut en halua päästää itteeni laiskistumaan.