Oltiin eilen siis bilettämässä kavereiden kanssa..Tuli juotua taas ihan mukavasti,mutta ei edes ole niin paha darra,ku vois olettaa.Syömisten suhteen eilinen meni muuten putkeen,mutta illalla sorruin popcorniin ja muutama sipsikintais mennä suuhun,vaikka en sipseistä ees tykkää..:( Ja sitte tietty ne juomat.Join ihan vitusti,onneksi ei nyt pahemmin tullu mokailtua.Tanssittua kyllä tuli,toivottavasti siinä kulu ees muutama kalori!
  Huomenna alkaa taas laihdutus.Kyllä huomasin,miten mulla on mahassa vielä läskiä jäljellä vaikka muille jakaa.Asiasta kolmanteen,mua on alkanu ärsyttään yks mun kaveri..Ensinnäki,sillon perjantaina kerroin sille,että piän herkkupäivän ja sitte seki yhtäkkiä sai luvan ostaa herkkuja,ku mäki ostin.Vaikka se ostaa suklaata ja keksejä harva se päivä.No,toi ei oo se,miks mua se enemmän ärsyttää,vaan se,että se on niin hitsin epäitsenäinen.Nytki baarissa mun piti ostaa sille vedet,ku se ei ite uskalla käydä tilaamassa..ja muutenki se siirtää kaiken vastuun aina kaikille muille ja yleensä se nykyään oon minä.Se on vielä vuotta mua vanhempiki,luulis että kakskymppinen osais jo ite tilata juomansa baarissa.
    Äh,söin äsken leipää ja omenan ja nyt tuli maha vähä kipeeks.Ois ollu parempi olla syömättä.