Olin siis siellä matkalla..Tultiin eilen iltapäivällä.Oon niin väsyny että en oo ikinä ollu.En nukkunu siellä yhtäkään täyttä yötä.Enkä kehtaa kertoa mitä kaikkea vedin naamaani..Koska muka "lomalla saa".Mä en ois saanu ja tunnen sen nyt kyllä nahoissani.Mä oon niin turvonnu!Oon yrittäny litkiä vettä että pahimmat nesteet lähtis.Jalkojen turvotukseen autto jo se,että pääsi nukkumaan,mut tähän läskiin fiilikseen ei nyt auta muu ku kunnon kurinpalautus.Mun piti mennä tänään jo lenkille,mut en kertakaikkiaan pystyny,oli pakko vaan nukkua.Huomenna meen,oon päättäny sen.Huomenna mulla ei oo enää mitään syytä jäädä makaamaan.Saa nähdä miten huonoksi kunto on viikossa päässy.Me kyllä käveltiin siellä kaikki päivät ja noustiin portaitakin ihan kiitettävästi,mut söinki kyllä ihan vitusti.Miks sitä on niin tyhmä,että tunkee naamaansa kaikkee paskaa,vaikka on jo aivan täynnä?
  Mä todella toivon,että mä meen huomenna sinne lenkille.Mulla jää niin helposti laiskottelu päälle,jos löydän siihen muka jonku pätevän syyn.No,yritän ajatelle,että se on hyväksi mulle ja että mä en halua olla läski itsekuriton mässyttäjä.