Hahaa,jee,osasin jopa tentissä jotain!!Että ehkä mä pääsen siitä läpi.Äsken koklailin taas kaikkia mun vaatteita ja tulin vielä tyytyväisemmäksi.Miks mun pitäis laihtua vielä tästä?Sen ku vaan liikun entiseen malliin ja alan syödä järkevästi,niin näytän hyvältä ja voin hyvin.En mä tarvi onneen mitään tiettyä numeroa vaa'assa,eihän se kuitenkaan sitte riittäis.Söin just omenan,koska oli nälkä.VAIKKA söin paljon päivällisellä.VAIKKA en oo liikkunu tänään ollenkaan.Söin sen,jotta saisin nukuttua hyvin,ilman unia ruuasta,joita muuten oon nähny paljon viime aikoina.
   Keksin hyvän asukokonaisuuden huomiselle:mustat kapeet housut,valkonen toppi,harmaa paita ja päälle vielä musta liivi ja kaulaan valkonen huivi.Tosin ne housut on hiukan liian isot..Mun pitäis päästä shoppaileen,mua ärsyttää nää mun housut jotka meinaa tippuu päältä,ku kävelee.Ja mä haluan jonku ihanan mekon päättäjäisiin!En tasan ala kotoa roudaan jotain mun ylppärimekkoo(mitä äiti epäilemättä ehdottaa),haluun jonku uuden.Siinä on motivaatiota pysytellä hyvässä kunnossa!
   Mua pelottaa vähä tää mun varmuus ja hyvä olo.Outoa ku ei säre päätä,ei palele(!) ja lihakset tuntuu sellasilta,et ne on hyvin palautunu.Tosin on vähä nälkä,mut en taida enää syödä enempää,koska kuitenki kohta meen nukkuun ja ei mulla edes ole enää enempää ruokaa.Ehkä käyn huomenna ostaan kaupasta jotain hedelmää tms.Viikonlopuksi aion perjantaina ostaa jotain niitä pikapuuroja,alan syödä sellasta lounaaks viikonloppuna ja sitte raejuustoo täytyy ostaa..Voi että mä ootan että pääsee kotiin ja voin alkaa pakkasesta vetään niitä ihania marjoja..Miks mun pitäis kiduttaa itteeni,jos voin nauttiakki ruuasta?Ja eihän se "nauttiminen"tarkota,että mun pitäis olla joka hetki mättämässä jotain.Vaan että syön,ku mulla on nälkä ja syön niin kauan,että oon sopivan kyllänen.Terveellistä ruokaa.Mä en oo oikeestaan ajatellu herkkuja vielä ollenkaan.Luulen,että mun järettömät herkkumäärät herkkupäivänä vähenee,ku alan syödä terveellistä ruokaa kunnolla.Että mun ei tee mieli vetää yhteen kyytiin hurmaavaa pikaria,kahta isoa suklaamuffinssia,twix-patukkaa ja melkeen kahta paketillista keksejä niin ku tässä taannoin.Voi,mä niin toivon,että oisin nyt vihdoinki oikeella tiellä!Että tähän loppuis mun sekoilu ruuan kanssa.Että mä en enää ikinä lihois,eikä mun tarvis enää ikinä laihduttaa.Se ois niin parasta.
   Tää mun positiivisuus on kyllä pelottavaa.Ja se,että osasin jopa vastata siinä fucking tentissä,on pelottavaa!!;)Mä en kestä jos se mun riippuvainen kaverini alkaa angstaan,et sillä meni huonosti,niin no,mitä siihen voi sanoo?Voi voi,oisit lukenu enemmän?Onhan se sen olonen,et sillä on taipumusta masentua,mut en mäkään tässä viime aikoina oo ollu mikään pirteyden perikuva ja silti oon pistäny itteni lukemaan(aina sillon tällön).Tuosta tuliki mieleen,pitää varmaan alkaa nyt pyristeleen irti tosta kokiksesta.Oon juonu sitä lähinnä vaan siks,että se täyttää vatsaa ja jos nyt saan syödä kun on nälkä..Tänäänki ostin pullon vaan vanhasta tottumuksesta,vaikka ei mulla sitte ees tehny mieli juoda sitä.Siihen menee rahaaki ihan sikana.Mut mut,mä taidan tästä vähitellen käydä nukkumaan..Jos vielä vähä aikaa datailis nii sit.