Kohta mä pääsen kotiin ja käymään vaa`alla!!Ihan parasta!
Tänään kävin vaan melko lyhyen lenkin,ku eilen oli huono olo lenkillä,enkä ois ehtinytkään kovin pitkää käydä.Huomenna onki lepopäivä ja lähden kotiin..:)
  Tuli ahistus ku äsken tunnilla saatiin sellaset pienet pääsiäissuklaat..Menin tietysti syömään..No joo,ei kai yks haittaa..Mulle on luvassa herkkupäivä lauantaina.Sillon ostan ainaki jotain keksejä.Tosin se riippuu siitä vaa`an lukemasta,että kuinka hyvällä omallatunnolla niitä keksejä syön.Toivon niin,et se luku alkais jo kutosella!
   Mulla on nyt parina päivänä ollu hyvä olo mun vartalosta,vaikka se ei oo vielä lähellekään niin laiha ku haluaisin.Mut ainaki se alkaa jo pikkuhiljaa näyttää MUN vartalolta!Ja voi miten hyvä mieli tulee,ku jotkut sellaset vaatteet mitä ei oo kehdannu aikoihin pitää,menee taas helposti päälle..Mä en tajua miks mä ikinä lopetin painoni tarkkailun.Suuri syy siihen oli se,että mulla ei oo täällä vaakaa,joten en voinu tarkistaa painoani joka aamu..Ja oikeestaan mä elin tiukasti vaan niiden vaa`an numeroiden takia.Ne hallitsi mun elämää.Sit ku sitä ei yhtäkkiä ollutkaan,aloin syödä ihan vitusti..Ruuan kanssa leipää,mitä en oo tehny IKINÄ ja voi helvetti niitä lähes päivittäisiä suklaapatukoita.Ja lopetin juoksemisen.Aina oli muka joku tosi hyvä syy olla lähtemättä lenkille..No,enää en anna itteni keksiä mitään syitä.Sitä paitsi mä nautin juoksemisesta nyt paljon enemmän ku oon ikinä ennen nauttinu.
    Mut nyt mä oon taas turvassa.Mä en tajua,mikä siinä on muka niin kummallista jos haluaa pitää itestään huolta?Miks kaikki kattoo mua oudosti,ku sanon lähteväni lenkille,koska tuntuu että pää räjähtää?Tai että en syö mitään vitun suklaata harva se päivä.Ei mun kämppis onneksi mun syömisiäni kyttää,mut tuntuu et lenkkeilyä kylläki.Kai mä nyt helvetti ite tiiän mitä mä teen,mulla on tästä jo aika paljo kokemusta.Mä oon laihduttanu yli 30 kg niin että en syöny lähellekään niin paljo ku syön nyt.Ja pysyin hoikkana ja nättinä elämällä tiukasti..Paitsi kerran viikossa mulla oli herkkupäivä jolloin vedin naamaani kaikkee mitä mieli teki.Oi niitä aikoja..Ku vaaka näytti aamulla 61,5,se oli mun onnellisin päivä.
   Mitä siitä vaikka mä oon illalla yheksältä nukkumassa?Okei,mulla on nälkä,mun päätä särkee,mua palelee ja kaiken lisäksi musta tuntuu pahalta henkisesti,koska mä yritän päästää irti ihmisestä jota mä rakastan.Mutta mä LAIHDUN.Tällä tavalla laihtuu.Eikä muulla oikeestaan oo enää merkitystä.Jollainhan mun pitää elämäni täyttää.