Tänäänki oli loppujen lopuksi ihan onnistunu päivä..On kyllä ollu hieman kiire koko päivän,mutta nyt alkaa jo helpottaa.Aamulla kävin vähä ostoksilla,ostin ihanan kevättakin ja 3 paitaa..Ois kyllä tehny mieli paljo muutaki.Sit oli taas esitelmä ja se meni ihan ok.Ilmeisesti mun esiintymisjännitys on kadonnu jonnekki,koska nyt ei jännittäny senkään vertaa mitä maanantaina.No,en valita!
  Tänään on ollu ihana sää.Lenkille oli pakko lähteä,tuntu että en kestä enää kenenkään seuraa jos en pääse juokseen..Kävin sellasen lyhyen lenkin vaan,huomenna ja v-loppuna käyn pitkillä!;)Kämppis ottaa mua edelleen päähän,mua niin ärsyttää toi sen ryyppääminen ym..Onneksi ei tarvi enää montaa viikkoa katella tätä menoa.Käytiin äsken kavereiden kanssa kaupassa,muut osti jäätelöt,minä en.Mä ostin mangopiltin,cottifrutin ja satsumia.Söinki jo sen iltapalani,nyt jos tulee nälkä,nii se on sit voi voi.Koska ei oo enempää ruokaa.Teki kyllä mieli ostaa jätskiä.Mut en uskalla vielä oikeen koskee mihinkään herkkuihin.
   Aiotaan kaverin kanssa v-loppuna tanssia tanssimatolla ja käydä kävelyllä..;)Musta on niin kiva,että se jää tänne kans viikonlopuksi,en ois vaan jaksanu istua täällä ku kämppiski jää tänne.Siitä oli sillon toissa v-loppunaki niin outoo et vaan istuin täällä,niin no ei noi tyypit mun kavereita oo vaikka ne sen kavereita onki.Eikä mua edes kiinnosta alkaa tässä vaiheessa enää yrittään hieroon mitään tuttavuutta,ku ei täällä enää olla ku vajaa kuukausi.Ja mulle on sitä paitsi herttasen yhdentekevää,mitä tää porukka musta täällä aattelee,enhän mä todennäkösesti tuu näkeen niitä enää ikinä.Yritän vaan pitää oman pääni sisällön järjestyksessä.Sitä paitsi mulla on aivan mahtavia kavereita,mulle riittää niiden seura aivan loistavasti.Mä en oo sellanen,että haluisin ryypätä pienimmästäki syystä.Joskus haluaisin olla niin vittumainen ku kämppis potee krapulaansa,että sitä se ryyppääminen teettää.Ja saishan se juoda niin paljo ku huvittaa,mut antais mun olla rauhassa ja NUKKUA.Mä tuun tosi pahalle päälle,jos en saa tarpeeksi unta,niin ku tästäki tilityksestä varmaan huomaa..
   Tänään söin kyllä aika paljon.Silti mulla ei nytkään todellakaan ole maha ihan täysi..Mut ei kyllä oo sellasta nälkääkään,ku mihin oon tottunu.Saa nähdä..Alankohan mä tästä lihoa?