Mitä mä teen,kun musta tuntuu että oon sekoamassa.Pahin hetki oli sillon,ku mietin sen herkkupäivän pitämistä.Mua rupes ahdistaan ihan fyysisesti,ku en tiiä miten mun pitäis syödä.Nytki mun ajatukset kulkee tätä rataa:entä jos lisäisin ruokaa ihan vähä vaan,niin että alkaisin vaikka illalla syödä jotain?Niin että mulla ei ois koko ajan näin heikko olo,että ei palelis,että jaksaisin treenata paremmin?Miten ois?Ja just ku oon taipumassa tän "terveen"äänen puoleen ja sanomassa,että SOPII!niin alkaaki päässä kuulua ihan toisenlainen ääni.Se sanoo,että et varmasti ala syödä yhtään enempää,muuten menetät kaiken mitä oot saavuttanu ja sitä paitsi sulla on vielä tekemistä,sä et oo tavoitteessa vielä.Saatana,alan oikeesti kohta pelätä että tuun hulluksi.
   Taas kavereiden kanssa käytiin kaupassa ja kattelin kateellisena,miten ne otti noin vaan jotain keksejä ja karjalanpiirakoita ja tuoremehua,kaikki ruokia jotka on multa kiellettyjä.Ja ne voi syödä aina vatsansa täyteen ja vaikka vaaleeta leipää ja mulla on aina nälkä ja vaalee leipä on mulle auttamattoman paha asia.Toisaalta tiedän,että mun pitäis syödä enemmän.Että vaikka söisinki vähä enemmän ja liikkuisin yhtä paljo ku nyt,en lihois vaan luultavasti mulla ois hyvä olo,mä jaksaisin ehkä tehdä muutaki ku vaan datailla päivästä toiseen.Mut toisaalta tää nälkä on niin turvallinen,niin tuttu,osaisinko mä olla ilman sitä?Osaisinko mä olla ilman päänsärkyä ja väsymystä?Miksi helvetissä toiset osaa syödä oikein ja mulle se on niin saakelin vaikeeta?
   Ku pääsis kotiin,missä ois vaaka,mä voisin kokeilla viikon kaks syödä vähä enemmän ja liikkua saman verran,kattoisin vaikuttaisko se painoon ja oloon.Väheniskö tää makeanhimo,jaksaisinko lukea pääsykokeisiin.Eihän täällä ilman vaakaa uskalla mitään alkaa kokeileen.Saatana,mähän voin vaikka alkaa lihoa!!Tällasia ajatuksia sillä sairaalla puolella musta on myös.Oonko mä oikeesti sairastumassa?Tai oonko mä jo sairastunu,huomaamatta?Helvetti,eihän se nyt oikeesti ole tervettä tämmönen.
   Luin muuten äsken Kunto&Terveys-lehteä,siinä oli juttu liikuntariippuvuudesta..Siinä saato sit tehä sellasen testin,että onko itellä riskiä sairastua..Jos vastas kolmeen väittämään kyllä,niin oli riski,mä vastasin ainaki viiteen kyllä.Vittu.Enkä edes treenaa silleen oikeesti paljo.Nytki parina viikkona oon päässy vaan 4 kertaa lenkille.No okei,ehkä mä käyn aika pitkiä lenkkejä,mut tehot niillä on kyllä aika alhasta luokkaa.Mä en halua sairastua mihinkään liikuntariippuvuuteen enkä "oikeeseen"syömishäiriöön,mä haluan vaan olla tyytyväinen itteeni.
   Mua haluttais jo huomenna kokeilla miltä tuntuis syödä vähän enemmän.Mut onko se vaan mun nälkä joka puhuu?Yrittää saada mua lihottamaan itteni niin että pärjäisin taas ku seuraava "nälänhätä"koittaa?Ku eihän se tiedä että mä ite aiheutan sen vitun nälänhädän joka ikinen kerta.