Jättäkää mut rauhaan!!Mä SAAN jumalauta syödä,jos mulla on nälkä.Silti mä vertaan jatkuvasti syömisiäni muiden syömisiin..Ja selittelen,miks syön niin paljo.Niin ku esim.tänään lounaalla sanoin kaverille,et mulla tuntuu olevan taas pohjaton vatsa,ku kävin just lenkillä..Onneks se sano,et oikeeta ruokaa saa ja pitää syödä niin että nälkä lähtee(jee,taas joku anto mulle luvan syödä).Sitte toiselle kaverille kerroin,et oon tosi kauan ollu liian vähällä ruualla,tosin sanoin että "on niin vaikeeta arvioida,miten paljo kuluttaa" enkä myöntäny,että oon ihan omasta vapaasta tahdostani tehny sen.Että mun on pakko alkaa syödä enemmän.Mikä ihme vimma mulla on todistella ihmisille,että mä saan syödä?Mä en tajua.
  Tänään onnistuin kuitenki syömään kunnolla sekä lounaalla että päivällisellä.Ja kävin pitkällä lenkillä.Jalka tosin alko vähä vihotella lenkin jälkeen ja nyt siihen sattuu aina ku kävelee.Vähänkö ärsyttää.Venyttelin kyllä,eikä mulla ois enää oikeen varaa pitää kovin montaa lepopäivää viikossa.Sitä paitsi nyt on niin mahtavat säätki,että en ees halua istua sisällä.Toivon siis,että se tuosta yön aikana asettuu ja huomenna pääsen taas juokseen!Ai niin,juokseminen oli kyllä aika nihkeetä tänään,vaikka oon syönykki.Eli luultavasti mulla on taas laskenu hemoglobiini alas.No,käyn mittauttamassa sen,ku meen kotiin.Ja sitte rautaa vaan naamaan,jos se on liian alhaalla.
   Olipas muuten outoa ostaa tänään kaupasta paljon ruokaa.Ostin niitä pikapuuroannoksia,sitte ruisleipää ihan oikeen kokosen pussin,pari profeel-jogurttia,3 rasvatonta raejuustopurkkia,yhen sellasen mikroruuan,kevyttä(olikohan jotain 5% rasvaa)aamupalajuustoo ja omenoita.Mua vaan ahdistaa mennä tuonne niin monta kertaa syömään,ku en tykkää noista ihmisistä..Mut ei mun onneksi kauan tarvi niitä enää katella!
   Ku tulee kesä ja pääsen kotiin,aion lenkkeillä tosi ahkerasti ja myös pyöräillä.Käyn kyllä jo vappuna pyöräilemässä jos on vaan hyvät ilmat.Mä aion häätää kaiken maailman sairaat ajatukset päästäni ja alkaa pitää huolta itestäni ihan kunnolla.Ei mun tarvi vihata itteeni sen takia,että joku ei mua halunnu.Sitäpaitsi mä oon niin helvetin väsyny tekeen tätä itelleni:laihtumaan lihomaan laihtumaan..Jos mun on hyvä olla tässäki painossa,miks yrittäisin saada sitä väkisin alemmaksi?Kuten sanottu,en mä ois sitte yhtään onnellisempi.Mun pitäis vaan jatkuvasti taistella ruokaa vastaan ja näkisin syömisestä levottomia unia(kuten tässä jokin aika sitte)ja sitte mä väsyisin ja tunkisin kurkustani alas kaiken minkä irti saisin ja lihoisin..oisko sitte kiva olla?
   Mut epäterveellinen syöminen on kyllä jotain mitä mä en voi käsittää.Just katoin tänään netistä joatin Olet mitä syöt-juttuja ja siel luki miten joku muija alottaa päivänsä suklaapatukoilla..HYI HEL-VET-TI.Mä en vaan pysty ymmärtään,miten sellasella suklaa-keksi-pizza-hampurilainen-viineri-munkki-ruokavaliolla voi jaksaa ylipäätään elää.Ku eihän niistä saa mitään ravintoaineita tai vitamiineja.Kyllä mä tajuan,oon mä itekki sellasta ruokavaliota monta vuotta noudattanu ja hyvin se kyllä mussa ja mun 94 kilossani näkyki.En mä syöny ikinä mitään salaatteja,hedelmiäki tyyliin tosi harvoin.Mut ei kai ne nyt tollasten jälkeen hyviltä maistukaan,ku on totuttanu makuaistinsa älyttömään makeuteen ja rasvasuuteen.
  Mut nyt mä lähen kattooan leffaa kaverin kanssa..:)