Otsikko siks koska tänään pääsee shoppaileen!Ja tänään pääsin jo käymään tavallisella lenkkireitilläni.Tosin se ei tuntunu niin hyvältä ku normaalisti,päätä alko särkeen jo alkumatkasta ja oli jotenki voimaton olo.Jalatki meni tosi herkästi maitohapoille.
  Eilenki aamulla kaupungilla tuli semmonen huono olo,tuntu ettei jaksa pientäkään matkaa kävellä.Oon alkanu pohtimaan et oisko mulla taas menny hemoglobiini huonoksi.Kauhulla ootan tän päivän ravaamista,ku oon käyny lenkilläki.Eilen en ollu tehny mitään ja silti tuli semmonen olo.Weird.
   Luulen että saan kaverit taivuteltua syömään sellaseen paikkaan josta saa muutaki ruokaa ku pitsaa,ja myös salaattia.Nimittäin en aio pitsaa suuhuni pistää.Sit ne karkkiostokset sun muut pitää vaan yrittää jotenki selvitä..
  En oo ollu vittuuntunu nyt muutamaan päivään..Mistäköhän se johtuis?Sitä yhtäkään en oo ajatellu niin pakonomasesti.Ehkä mä alan vihdoinki sisäistään sen,et mitään yöllisiä vierailuja ei oo enää luvassa.Ja enhän mää enää ees kauan oo täällä,ehkä se on ihan hyvä vaan.On sit helpompi lähtee täältä pois.Nyt kyllä tuntuu et ei tuu oleen mitään ongelmaa jättää tätä paikkaa taakseen,just ton takia ja sit sen että haluan omaa rauhaa,tehä asiat niinku ite haluan ilman et tarvii koko ajan ottaa huomioon jotain toista..
   Alotin eilen lukeen sitä Ranskattaret eivät liho-kirjaa..Ihan ku mulla ei ois tärkeempääki tekemistä,siirrän vaan kaikkia koulujuttuja aina vaan eteenpäin,tyyliin "no sit pääsiäisenä.."Anyway,se on ihan fiksu kirja,mut kuka oikeesti voi esim.Suomessa noudattaa tollasta ruokavaliota?Aika vaikeeta täältä on talvella löytää muita ku tuontivihanneksia.Ja mun itsekurilla tuota ei muutenkaan noudatettais.Ei mulle riittäis mikään fucking yks surkee suklaanpalanen.Jos mä otan palan,mä syön kyllä saman tien koko levyn,sen verran tunnen jo itteeni.Enkä pysty pitään kaapissa mitään suklaalevyä josta ottaisin "vaan palasen päivässä",ku se ois mun mielessä jatkuvasti niin kauan että söisin sen.Sama juttu ku oon kotona ja on vaikka käyny jotain vieraita,joille on laitettu pullalautanen ja sit siihen on jääny jotain pullaa ja kakkua.Eihän niiden vaan VOI antaa olla siinä,ei,nehän pitää syödä pois,ettei vaan homehdu!Kotona on kyllä enemmän kiusauksia ku täällä,siks mun on täällä helpompi laihduttaa.Mut oman mielenterveyteni takia oisin nyt mieluummin kotona.Kai mä oon vaan semmonen erakkoluonne,et oisin mieluummin yksin.Tai no ei mulla kavereiden seuraa vastaa mitään oo,mut ne ei ookkaan koko ajan läsnä..Eikä häiritse mun laihdutusta.
   Kotiin on siks kiva mennä et mun ei tarvi salailla mun laihduttamista.Äiti,joka ystävällisesti sillon joululomalla huomautti miten oon lihonu,tietää että laihdutan.Kyllä se aina paasaa miten pitäis syödä enemmän,2 lämmintä ruokaa ja blaa blaa..Miks jos yhdelläki pärjää ihan hyvin?En mä nyt väitä etteikö mulla ois nälkä,koko ajanhan mulla on nälkä,ei siis mikään mieliteko vaan ihan fyysinen nälkä,mut en voi sille mitään et aattelen et se lämmin ruoka lihottaa enemmän ku ne 2 ruisleipää ja profeel-jogurtti.
   Ja oon jo tehny aika ison myönnytyksen siinä et syön ees sen verran sillon lounasaikaan.Pari vuotta sittenhän mun lounas oli rasvaton jogurtti,joku pieni hedelmä(esim.kiivi)ja joku iso hedelmä(esim.omena).No,sillon kyllä juoksin niin surkeita lenkkejäki,et en ees tarvinnu tuon enempää.Mut jos nyt yrittäisin lähtee juokseen yli tunnin lenkkiä ja söisin noin,nii pyörtyisin ihan varmana.Ja sillon ku söin noin nii sillon kävi myös aika usein se katoamistemppu niille pullille ja kakuille.Repsahdin niihin aina illalla..Kerranki vedin melkeen kokonaisen kuivakakun naamaani yhtä kyytiä.
   Mut jos sitä alkais taas lukeen jotain..ja valmistautuun shoppausreisuun!