Kämppis kysy onko mulla kaikki ok.Oon kuulemma niin apaattinen.Ja mä ku luulin että pystyn peittään sen..Vaikka en mä nyt itteeni mitenkään masentuneeksi luonnehtis..Tai no joo..Harvoista asioista mä enää nautin(juokseminen) ja mun ajatukset pyörii kieltämättä aika paljo laihdutuksessa,se menee välillä opiskelunkin edelle.Olen lintsannut tunneilta että pääsisin suunnitelmieni mukaan lenkille.
  Mut kyllä mä tykkään olla mun kavereiden seurassa,enkä sillä tavalla halua eristäytyä..Se on vaan nää naapurit joista en tykkää,enkä iltaisin paljo muuta tee ku istun täällä huoneessa yksin..En vaan jaksa niitä.En oo ystävystyny ku yhden kanssa,nii ja tietenki kämppiksen..Jos ne ois mun kavereita,asiat ois tietty toisin.
   Aloin sit miettiin,et onkohan mulla jonku vitamiinin tai raudan puutos..Sekihän voi aiheuttaa masennusta.Mut sit mä ajattelen,etten halua syödä mitään ylimääräsiä lisiä,koska niissähän voi olla kaloreita.Sillon joskus en suostunu ottaan äidin tyrkyttämää ummetuslääkettä,ku pelkäsin et siinä on kaloreita.
   Äskenki mä nauroin mun kavereiden kans ja mulla oli ihan hyvä olla.Sit ku oon yksin niin kaikki paska vaan tulee mieleen..ja on nälkä.Oli muuten taas jotain vitun pyttipannua päivällisellä,hyi helvetti miten se rasva tarttu mun kitalakeen.Ja äiti soitti ja alko luetella miten pakastimessa on jotain pasteijoita joita voi ottaa sit ku mäki meen kotiin..Onneks äiskä tietää,että laihdutan.Sanoin,että en voi syödä mitään sellasta..
   Tuli ihan järjetön halu vetää taas pää täyteen.Joo-o,ryyppäsin lauantaina,mut silti.Mutta aion olla luja,enkä sorru.Moneen kuukauteen ei oo ees tehny mieli ryypätä,ku alotin tän laihduttamisen,mut nyt taas näköjään tekee.Mä oon vaan niin rikki siitä ku näin sen exäni ja se oli niin vitun kylmä.Nyt mä oon jo saanu vähä työnnettyy sitä pois mielestäni,vaikka sattuu mua edelleen.En juo sen takia.EN.Sitäpaitsi krapulassa mun on niin vaikee miettiä mitä syön..Sunnuntai meni kyllä hyvin,ei oikeastaan edes tullu nälkä,join niin paljo vettä ja light kokista.
   En mä tiedä olenko mä kunnossa.Ehkä sitte oon,ku oon taas tarpeeksi laiha.