Oon taas aikani kuluksi dataillut,ihan ku mulla ei ois kouluhommia,joita pitäis tehdä..Ja sitten taas kerran eksyin selaileen kaikenlaisia leivontablogeja ja kuolaamaan niitä kuvia ja lähes sortumaan..ONNEKSI mulla ei oo täällä mitään syötävää,paitsi kurkkupastilleja.Jos jotain haluan,on lähdettävä kauppaan ja nyt mua laiskottaa niin pahasti,että ei pahemmin huvita.Tosin oon kyllä melko varma,että jos oikeesti antaisin itelleni luvan lähteä ostamaan jotain hyvää,niin lähtisin saman tien,eikä laiskottais enää yhtään.
   Ei mulla ole edes nälkä.Tänään oon syöny aamupalaksi reissumiehen lätalla ja kinkulla,lounaaksi sama+profeel-jogurtti ja omena,sitte puol kolmen aikoihin söin sellasen tonnikalasalaatin,jossa oli kyllä jotain ällöttävää majoneesia,siks siinä tuli aika paljon kaloreita(ja se maku herätti myös kipeitä muistoja:söin tollasia salaatteja syksyllä v-loppuisin ruuaksi odotellessani eksääni tai joskus krapulassa söin vaan sellasen enkä mitään muuta..nyt harmittaa,että edes ostin,ja huomiseksi on vielä samanlainen odottamassa)..ja sitten siitä noin tunnin päästä söin vielä cottifrutin ja omenan ja join puol litraa kokis lightia.Kurkkupastilleja oon syöny muutaman.
   Ja tänään en syö enää muuta.Oon miettiny millon saisin herkutella seuraavan kerran.Luultavasti se menee vappuun,ku pääsen taas kotiin ja vaa`alle.Tosin nyt en kyllä haluais edes päästä vaa`alle,tuntuu että ei oo tapahtunu mitään edistystä sen matkamässäilyn takia.Nyt on kyllä selkeesti taas säästöliekki päällä,nytki mulla on toppi ja kaks paksua pitkähihasta paitaa ja silti palelee käsiä.Niin ja tietty tää yleinen väsymys ja heikko olo lenkillä.Vittu.Ku pääsis ees siihen 65:een,niin voisin vähän huilata ja alkaa syömään esim.jonku pienen iltapalan.Miten helvetissä mun paino sillon kauan sitte laski niin kivuttomasti siihen 62:een ja alemmaksi?Kävin niin mitättömillä lenkeilläki..Mut en mä sillonkaan onnellinen ollu.Siis no tavallaan olin,oli kiva lähtee kouluun ku tiesi että vaatteet näytti hyviltä eikä läskiä tursunnu mut ruoka oli mun mielessä 24/7.No sillon sain ainaki pitää kerran viikossa herkkupäivän..ja kyllä mä sillon jaksoin tehdä koulujuttuni ja olin suht tyytyväinen elämääni.Tiesin ettei mun tarvinnu enää laihtua,mut silti se oli aina huippua jos olin vahingossa laihtunutki.Nyt mua vaan väsyttää ja vituttaa ja kaikki tuntuu ylitsepääsemättömältä.Angstasin tänään äitillekki puhelimessa,että en jaksa enää olla täällä.Ei se auta ajatella että pitäis jaksaa enää 6 viikkoo ku siinä on 6 viikkoa liikaa.
   Niin joo se herkuttelu.Ens viikonloppuna meen siis ryyppäämään,joka kyllä käy herkuttelusta,ainaki kaloreiden puolesta.Luulen kyllä että mun on jotain syötävä myös ennen vappua,muuten pyörryn..Tai sitte en vaan syö.Voisin tietysti lyhentää lenkkejäni,mut se ei kyllä tod.tuu kysymykseen.Ne on mun henkireikä,tekee ne musta sitte lopun eli ei.
   Mitä vittua,mulla alko taas iskee armoton väsymys..miks kaikki mun kaverit on lähteneet täältä v-lopuksi pois,ne ois niin pristäviä just nyt..