Mulla on saatananmoinen darra.Oltiin tosiaan eilen baarissa ja olin ihan kiitettävässä kunnossa,vaikka tequilasta tällä kertaa erossa pysyttelinki.Nyt särkee päätä ja ei muutenkaan ole mikään hehkee olo.Tapasin jonku miehenki,lupasin ilmotella sille itestäni tänään.Se ois halunnu mut sen luo yöksi,mutta sanoin että mulla on PERIAATTEET.No,oon tajunnu sen edellisen homman jälkeen,että eihän mun tarvi antaa suoraan kättelyssä.Oisinhan mä tietty voinu mennä sen luo vaan nukkumaan,mut oon kyllä aika ylpee itestäni,etten menny!
  En tiiä laitanko sille mitään vai annanko vaan olla.Toisaalta se vaikutti ihan mukavalta ja kunnolliselta,mut toisaalta ei viittis alkaa täällä säätään mitään enää,ku kohta oon kuitenki lähössä pois.
  Mutta nyt näihin mun syömisiin ym..Eilen en jaksanu mennä lenkille,vaikka alkuperänen suunnitelma oli,että menisin.Nyt kyllä menisin jos ei ois tätä krapulaa.Oon kerran käyny krapulassa lenkillä ja se ei tod.ollu mitään nautintoa.Mut huomenna mun on pakko mennä.Sorruin eilen myös syömään jotain chilipähkinöitä..En onneks kovinkaan monta,mut kuitenki..Ei ois tarvinnu kyllä syödä,ku ryyppäsinki niin reippaasti.Ei vittu,ihan sama.Äh,mä haluan niin kunnon lenkille...Miten jaksan oottaa huomiseen?