Viilaan kynsiäni tarkoin,ne ovat pitkät ja terävät.Minäkin olen pitkä ja terävä.Yksi kynteni on lohennut,muita hauraampi.Se on minä vuosia sitten.
  Ne eivät ole täysin valkoiset.Melko kovat ne ovat,vaikka en juokaan maitoa.Hiuksiakaan ei lähde nyt niin paljon,kun syön enemmän.Tuntuu lihavalta.Sanon itselleni että olen urheilija,jotta jaksan käydä lenkillä.UR-HEI-LI-JA.Ja urheilijan pitää syödä,jotta lihakset kasvaisivat.Lihakset painavat enemmän kuin läski,siksi vaakakin näyttää enemmän.
   Yksi tuttu kirjoitti kauan sitten ystäväkirjaani,että siitä tulee isona URHEILIA.Ilman jiitä.Kun se harrasti suunnistusta ja hiihtoa ja hiihtosuunnistusta.Sittemmin rakastuin yhteen URHEILIApoikaan,sekin suunnistaa.Se myös juo tequilaa ja polttaa sikareita.Sillä on elämänarvot kohdallaan,tällä URHEILIALLA.Sitten se oli sängyssä yhden tytön kanssa ja siitä tiesi kaikki koska ne kertoivat siitä kaikille.Sen jälkeen minä en enää rakastanut sitä.
  Minä olen mieluummin urheilija kuin LAIHDUTTAJA.Eikä minulta ole mikään vinksahtanut kohdaltaan,vaikka käynkin vaa`alla joka aamu.Minähän vain TARKKAILEN PAINOANI.Opin pojilta paljon proteiineista,ne kun kävivät salilla ja kasvattivat hauiksiaan.Ne odottivat painon nousemista niin kuin minä sen laskemista.Nyt minä siis syön enemmän proteiineja ja vähemmän hiilihydraatteja.Tiedän kaloreista enemmän kuin muut.Toiset kysyivät,mikä on sopiva kalorimäärä päivälle ja luettelen ulkomuistista asiat,jotka siihen vaikuttavat.Joku sanoi,ettei KOSKAAN katso MINKÄÄN kalorimääriä.Minusta sellainen piittamattomuus on käsittämätöntä.Miten minun kävisi jos en tietäisi kaloreita?Paisuisin kuin pullataikina!Toiset käyvät vaa`allakin vain muutaman kerran vuodessa.Uskomatonta huolettomuutta!Minä en voisi elää,jos en joka hetki tietäisi painoani. Ei minussa silti mikään ole vinksahtanut.Minulla on vahvat kynnet,vaikka en juo maitoa.
    Juon mehua,johon on lisätty kalsiumia.Yksi lasi päivässä.Siinä ei ole sitä tarpeeksi,mutta ei myöskään liikaa kaloreita.Välillä syöminen riistäytyy käsistä.Sitten taas elän tiukasti.Olen urheilija,minun pitää syödä terceellisesti!Niukkuus on terveellistä.Se poistaa kuona-aineita.MIKÄÄN ei poista myrkkyjä niin kuin puhdistava ravinto.Ja hikinen juoksulenkki.
   Sokeri turruttaa mielen ja kielen.Sokeri on PAHA.Kerran se oli paras ystäväni.Kunnes opin sen valkoisista kiteistä kaiken.Sokeri on huumetta.Jos syön yhden karkin,minun on syötävä koko pussi.Kohtuus on minulle tuntematon käsite.Siksi se on niin paha.Yksikin makea pala voi suistaa raiteiltaan koko hyvin alkaneen puhdistautumiskuurin.
   Mutta voi miten toisia kiinostikaan syömiseni ja liikkumiseni ja mikä oli salaisuuteni..Kerroin mielelläni,ei minulla ollut mitään salattavaa,hävettävää..Muut kadehtivat loistavan tiukaa itsekuriani,voi kun minäkin osaisin,miten sinä voit teet pystyt siihen?Silloin painoni oli alimmilaan ja minulle sopivat kaikki vaatteet,kaikkin näyttivät hyvältä,olin aurinkoinen keveä lentävä perhonen!
   Nyt olen urheilija.Minulla on raatelukynnet..ja kitkerä hymy.Mutta ei enää naarmuja käsivarsissa,voi ei enää moniin vuosiin..Se oli silloin kun olin lihava ja masentunut ja tylsä.Nyt minulla on värikkäitä ja jännittäviä vaatteita,paljastavia asuja joista avauduin kerran tyttöjen kesken!Meillä oli drinkkilasit käsissä(kermaa ja lakkalikööriä,mutta se oli sallittua,baarireissulla kaikki on sallittua hallittua ihanan vastuutonta!)ja se vasta olikin yhtä taukoamatonta liköörinhuuruista pulputusta syömishäiriöistä ja nykyajan kauneusihanteiden aiheuttamista paineista.Yksi tyttökaveri kertoi bulimiastaan(sekin?orja?ja aina ollut niin tasapainoisen oloinen).Oli URHEILIJA,judoka ja Piti Pysyä Painoluokassa.Ravasi saunassa ja vaa`alla,aamupaino,iltapaino,oksentamaan oksentamaan..Tunsi yhteenkuuluvuutta kanssani,vaikka eihän MINULLA ole mikään vinksahtanut.
   Kasvatan hiuksiani ja kynsiäni.Minulla on kovat luut ja vahvat hampaat.Ehkä ne haurastuvat vanhemmiten..Tosin osteoporoosi iskee haerkemmin hentorakenteisiin.Minä ole rakenteeltani roteva,tiedän sen.Sitä paitsi minä juoksen,eli harrastan luuliikuntaa.Oppi on mennyt perille.