Saakelin darra.Saakeli sitä joka sen on keksiny.Krapulassa tekee aina muka "hyviä"ratkaisuja,vaikka tietää,että ne kaduttaa myöhemmin.Menin siis syömään melkeen kokonaisen pitsan ja vielä jäätelön päälle,koska krapula "pakotti".Vaikka siis yritän periaatteessa suhtautua ruokaan terveellä ja normaalilla tavalla,niin tällasia asioita en vaan voi antaa itelleni anteeksi.Ällöttää se rasvan määrä,jonka sen pitsanki mukana sain sisuksiini.Hyi.
  Päätin,että en ota yhteyttä siihen mieheen,jonka tapasin baarissa.En vaan viiti alkaa säätään mitään..en haluu jättää taakseni mitään velvoitteita,joiden vuoksi mun pitäis esim.kesällä tulla tänne takas.Kun mä lähden,mä haluan todellaki lähteä.Tai sitte mä vaan pelkään liikaa.Tiedän,jos ei uskalla ei voi saadakaan mitään..mut mä en tiedä edes,osaisinko seurustella.Viimeksi en ainakaan osannu,ja syytän itteeni siitä erosta.Äh,voisinko jo unohtaa senki?
   Mulla on taas niin paska fiilis,ku tekis mieli kunnon juoksulenkille,mutta tiiän että siitä ei nyt tulis mitään.Vieläki paha olo..tuntuu että tulee flunssaki vielä tähän lisäksi.Ainaki nenä on tukossa.En kyllä halua sairastua,mä haluan treenata.